Platba a výše minimální zálohy
V okamžiku, kdy od našeho prodejce obdržíte e-mail s potvrzením rezervace Vaší dovolené, je potřeba do termínu rezervace uhradit zálohu za ubytování a za cestovní pojištění a autobusovou dopravu. Objednávka se stává závaznou až po obdržení zálohy. Konkrétní rozpis záloh najdete ve svém rezervačním e-mailu.
Objednáte do 31.1.2025
- zaplatíte zálohu pouze 10 % z hodnoty objednávky (v případě ceny ubytování nižší než 20 000 Kč zaplatíte vždy zálohu 2 000 Kč)
- druhou zálohu do 50 % z celkové ceny uhradíte do 28.2.2025
- doplatek do 100 % celkové ceny uhradíte do 35 dní před nástupem
Objednáte od 1.2.2025 do 35 dní před začátkem dovolené
- při objednávce uhradíte zálohu 50 % hodnoty objednávky
- zbytek doplatíte do 35 dní před nástupem
Objednáte méně než 35 dní před odjezdem
- při objednávce zaplatíte 100 % hodnoty objednávky
Ujistěte se, že jste nezapomněli vyplnit objednávku, na jejíž formulář jste obdrželi odkaz v rezervačním e-mailu. Po doplacení do celé částky obdržíte cca týden před nástupem na pobyt ubytovací poukaz a pokyny na cestu.
V případě skupin 20 nebo více účastníků zaplatíte při objednání zálohu 10 %, zbytek do 50 % zálohy do 30 dnů od objednání a zároveň min. do 90 dnů před nástupem, doplatek do celkové ceny do 60 dnů před nástupem.
Při nákupu následujících služeb je třeba zaplatit celou částku ihned: všechny druhy pojištění, asistenční služby k vozidlu, letecká a trajektová doprava, organizované výlety a vstupné, jízdenky a lodní lístky na zahraniční hromadnou dopravu, pronájem vozidel, úhrady za taxislužby a transfery, výlety autobusem bez ubytování spojené s koupáním u moře, tzv. víkendové či jednodenní koupání, nebo s návštěvou zábavních parků či akvaparků nebo kulturních akcí, památek a dalších výletních cílů a další doplňkové služby. Ihned při objednání je třeba zaplatit celou částku také u nabídek označených jako "nevratná objednávka". U některých nabídek může být možnost slevy podmíněná vyšší zálohou. Objednavatel má možnost volby, zda akceptuje vyšší zálohu nebo objedná nabídku bez slevy. Vyšší záloha může být v těchto případech nevratná.
Čísla účtů pro české klienty
Pro platbu převodem nebo vkladem v Kč:
Fio banka 2100199001 / 2010
Raiffeisenbank 973789052 / 5500
Komerční banka 115-214740207 / 0100
Čísla účtů pro zahraniční klienty
Pro platbu převodem nebo vkladem v €:
Pro platbu v € použijte slovenský účet Tatrabanky 2625839577 / 1100 nebo zahraniční platbu / SEPA / europlatbu na český účet Raiffeisenbank 973789052 / 5500:
IBAN CZ6955000000000973789052 SWIFT RZBCCZPP (Raiffeisenbank).
Příjemce AZZURRO TOUR OPERATOR, adresa Starobrněnská 334/3, 602 00, Brno
Kalkulace v eurech se vám zobrazí vždy po vyplnění objednávky na rezervované ubytování.
Příspěvky od zaměstnavatele
Pokud dostáváte příspěvky od zaměstnavatele a potřebujete vystavit fakturu, stačí nás kontaktovat a fakturu vám dle vašich požadavků připravíme. Faktura může být na celou částku za ubytování, dopravu a cestovní pojištění nebo jen na část ceny.
Vzhledem ke krátkým rezervacím ubytování ze strany italských dodavatelů doporučujeme, aby minimální záloha pro objednávku dovolené byla uhrazena přímo klientem, a příspěvek zaměstnavatele byl vyřízen následně beze spěchu. K vystavení faktury potřebujeme znát fakturační údaje zaměstnavatele (název, adresa, IČO), fakturovanou částku a text, který má faktura obsahovat a jméno zaměstnance, pro kterého fakturu vystavujeme (musí být i na smlouvě).
V případě storna zájezdu nelze stornopoplatky odečíst z faktury, která se v plné výši proplácí zpět zaměstnavateli. Klient je povinen stornopoplatky uhradit v CK. Bez uhrazení stornopoplatků ze strany klienta nebude faktura proplacena zpět zaměstnavateli.
Platby za jakékoli služby hrazené formou příspěvků od zaměstnavatele objednavatele nebo některého ze spolucestujících (na fakturu nebo prostřednictvím níže uvedených poukázek) nelze převádět na vouchery a dárkové poukazy, ani je jimi nelze uhradit, pokud s tím výslovně nevyjádří souhlas CK Azzurro, objednavatel a zaměstnavatel poskytující příspěvek a neodporuje to příslušným zákonným předpisům. Příspěvky od zaměstnavatelů je možné čerpat jen na zájezdy/služby konané v roce, na který jsou příspěvky určené, s výjimkou případů, kdy s včasnějším nebo pozdějším čerpáním příspěvku výslovně vyjádří souhlas CK Azzurro, objednavatel a zaměstnavatel poskytující příspěvek a neodporuje to příslušným zákonným předpisům.
Využijte 100% úhradu poukázkami
Všechny platby kartami, jestliže jsou u daných benefitů v naší firmě možné, probíhají online - nemusíte jet k nám - stačí zavolat a mít nachystanou kartu a telefon, na který Vám přijde ověřovací kód.
Pluxee (Sodexo)
- papírové poukázky (Flexi, Dárek, Fokus)
- online platba prostřednictvím Flexi KARTA
- eVoucher (vygenerování kódu na webových stránkách společnosti)
- papírové poukázky (Edenred Benefits Multi, Edenred Benefits Holiday a Edenred Compliments)
- e-Ticket (vytvoření elektronického poukazu na webových stránkách společnosti)
- PLATBA KARTOU EDENRED NENÍ MOŽNÁ
- papírové poukázky (Cadhoc, Šek dovolená, Unišek +)
- online platba prostřednictvím autorizace (POUZE BÍLOU KARTOU BEZ ČIPU S ČERNÝM PROUŽKEM)
- vytvoření objednávky na webových stránkách společnosti
- online platba kartou prostřednictvím autorizace
online platba prostřednictvím autorizace
Můžete uplatnit poukázky až do 100 % ceny ubytování (nelze uplatnit na dopravu, pojištění a další doplňkové služby). V případě zakoupení zájezdu přes provizního prodejce lze uplatnit poukázky též do výše 100 % ceny ubytování.
Poukázky musí být vyčerpány v plné hodnotě a pouze do data, jež je na nich uvedeno. Poukázky nelze směňovat za hotovost, tj. vracet hotové peníze. Platbu poukázkami vždy uveďte do poznámky v objednávce nebo smlouvě o zájezdu. Platbu poukázkou nelze uplatnit u skupinových pobytů a zájezdů.
Poukázky je nutné zasílat jako cenné psaní na adresu AZZURRO TOUR OPERATOR s.r.o., Starobrněnská 3, 602 00 Brno. Posíláte-li nám poukázky poštou, napište k nim prosím číslo Vaší rezervace, abychom je mohli správně přiřadit k Vaší objednávce. Jestliže objednávku nebude možné podle údajů v psaní identifikovat, poukázky nebudou připsány mezi platby.
Platby prostřednictvím autorizace probíhají po telefonu a je zapotřebí znát číslo karty, částku, případně vás požádáme o nahlášení dvou náhodných pozic PINu nebo kódu, který vám přijde ve formě sms.
Pokud máte k dispozici poukázky jen na část zálohy na objednání zájezdu, tak zbylou částku uhraďte prosím podle pokynů výše. Upozorňujeme klienty, že v případě storna zájezdu z jejich strany nelze vrátit uplatněné papírové poukázky ani finanční částku v jejich hodnotě. Pokud nedojde např. ke změně termínu, tak částka uhrazená poukázkami vždy propadá. V případě storna zájezdu uhrazeného prostřednictvím elektronických poukazů a online plateb bude částka vrácena v plné výši na benefitní účet klienta. Klient je povinen stornopoplatky uhradit v CK. Bez uhrazení stornopoplatků ze strany klienta nebudou benefity převedeny.
Vzory: